torsdag 2 oktober 2008

Det är bara att bita ihop.

Ja, och se om mobilen går igång igen eller om den dog helt och hållet.

Har avklarat sista dagen på jobbet inför helgen.
Jag tog lite sovmorgon i morse.
Skulle ha börjat 06.45 men kom dit 08.00.
Jag tog igen det nu på eftermiddagen så det hade ingen betydelse.
Det var skönt att få sova 45 minuter extra, särskilt som jag hade sträckt höften på något konstigt sätt då jag sov...men efter de 45 minuterna så var det borta!

Ikväll blir det en lugn kväll framför tvn.
Gurra är i Sthlm så jag är ensam.
Jag håller på att tvätta och ska packa lite småsaker som jag ska ha med mig till Sundsvall imorgon, då vi drar vi från Ljusvattnets IF och ska ha en trevlig helg med lek och god mat!
Jag ska även ladda Ipoden så jag har någon bra musik att lyssna på nu när mobilen ej går att använda som musikspelare.

Nu ska jag ta och värma hamburgarna...ska nog käka glass ikväll också...mums!

Ha en trevlig kväll !

1 kommentar:

fanny rönnlund sa...

Joo jag vet, på vissa jobb är det ju så.


Stackare med mobilen! Fyfan.
Den är tpy det värdefullaste man har. Sen att den kostar 3000 gör ju inte saken bättre.

Nu vill jag också ha glasssssssssssssss