onsdag 15 oktober 2008

Gör som hon bad mig, Mia alltså!

Tio första:
Första bästa kompis: Sara
Första bil: En VW Golf som jag fick av min morbror, men det var ju inte riktigt bara min, så det är väl min fina POLO -97 som jag kör nu.
Första kärlek: Måste ha varit Mattias som var son till min dagmamma
Första husdjur: Kaninen Lilleskutt
Första semester: Har ingen aning om det var Leksand eller Finland först
Första jobb: Städerska
Första köpta skiva: Förmodligen Arvingarna
Första riktiga kärlek: Gurra
Första piercing: Läppen
Första konsert: Arvingarna på Bursiljums Folkpark

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Öl i Fredags i Örebro
Sista bilfärd: idag från jobbet
Sista filmen du såg: "What happens in Vegas stays in Vegas" i Lördags
Sista ringda telefonsamtal: Marie för att fråga vad hennes soffa hette.
Sista bubbelbadet: I Söndags på Gustavsviks Upplevelsebad i Örebro
Sista spelade cd: Blandskiva 80-tal på väg från jobbet idag
Sista kyss: Gurra idag innan maten
Sista gången du grät: I Lördags då vi såg "Sex and the city" - filmen
Sista måltiden: Fläskfilé och potatisgratäng med grekisk sallad nyss till middag

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet:
Fått ditt hjärta krossat: Jo
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nope
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till nån: Ja, många gånger

Sex saker du gjort idag:
1. Kissat
2. Jobbat
3. Ätit
4. Kört bil
5. Färgat håret
6. Sett på tv

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mobil
2. Dator
3. Gurra
4. Vännerna
5. Familjen

Fyra personer du kan berätta allt för:
Jag kan berätta allt för aå gott som alla. Har inga problem att säga allt om mig själv typ. Satt idag och berättade för taxichauffören om halva mitt liv haha.

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa ett välbetalt jobb
2. Skaffa barn och bli fotbollsproffs

En sak du ångrar:
Att jag tog ut min tungpiercing

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
1. Fanny
2. Sen vet jag inte om någon mer läser min blogg HAHAHA
3.
4.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej pappriipppa! (katarina)!
ALltså jag tycke rent utsagt SYND om dig som inte får några kommentarer så jag vill helt enkelt ställa upp för dig.
Jag har lite kritig till din övrigt VÄLDIGT fina blogg.
Lägg ut lite mer bilder i dina inlägg tack, helst nakenbilder om du inte misstycker!
MCH /raugnar

Jess sa...

Jo jag läser den ofta :)