onsdag 23 januari 2013

Värst va mycket man hinner när man är hemma en dag. Å eftersom att det här är min blogg så får jag skryta över allt. För det första så sov inte Millie något på förmiddagen som hon brukade. Eller typ 10 min kanske. Vi drog sen på Liten & stor en stund men jag skulle ju haft med mig lunchen för rätt vare va så var ju klockan lunchdags. Millie åt lite banan där borta å även lite squeezer. Vi åkte i alla fall hem å hon åt lunch å fick ligga i vagnen nån timme... Jag har hunnit att plugga lite idag, tvättat kläder som jag inte har gjort på länge, handlat å nu ikväll har jag gett mina fötter en omgång. Snacka om att de är förstörda efter all vätska. Nåja.
Millie har varit lite orolig i magen nu för en timme sen. Kanske inte så konstigt efter all mat hon fick i sig idag. Hon fick i sig lite gröt till frukost idag, så som det ser ut nu så ammar jag bara kl 15 å på natten. Skönt äre minsann. Hoppas att det kan fortsätta så ;) jag vill helst slippa eftermiddagen också :p
Millie fick även käka lite bröd idag så magen fick ju känna på det också. Hoppas att hon kan sova nu för hon ligger i vår säng nu.
Nä nu ska vi hoppa i säng,
Sov gott allesammans!







1 kommentar:

Emmeli sa...

haha orkar inte göra ett inlägg om det så du får en specialare..
Förrätten var mackor med olika saker på, tex skinka och mozarella, tomater blandade med massa grejjer,.. och nån äcklig oliv grejs på sista..;)
varmrätten var kyckling och kött med pasta till och wookade grönsaker, Efterrätten (klart godast) var bär och frukt, till de så värmde vi vit choklad och blandade det med grädde.
Så de var det ;)
Så söt Millie är!