torsdag 3 januari 2013

Jag är alldeles dagvill å behöver plugga men får inget gjort då jag bara har 5-minuters pauser ifrån att hålla i Millie. Senaste nätterna har varit tumulta då febern har gjort att Millie vill ligga i min eller Gurras famn - antagligen för att hon fryser. Så då äre bara att väcka henne å ge henne Alvedon...sen tar det typ 45 min för den att börja värka. Så lite väl lite sömn sista nätterna men.
Nu myser vi i vardagsrummet å Millie går omkring i gåstolen. Å på tal om det så ska vi införskaffa grindar till alla trappor så att Millie kan köra hej vilt. Dessutom TROR jag att hon inte är långt från att börja krypa nu då det går bakåt å viss tendens på framåt ibland.
Själv är jag så träningssugen!! Hoppas att förkylningen släpper snart för då ska jag ut å åks skidor!!!!!
Vi får se vad dagen bjuder på - kanske blir det plugg om Millie kan sova lite. Igår sov hon bara 40 min sammanlagt från kl 8-18...
Nä, kanske lite frukost nu?
Ha en fin dag allesammans! Det verkar ska bli jättefint väder ute idag i alla fall :)))
...typiskt att dagens bilder inte kom med i bildströmmen just nu buhu!!...men gårdagens i alla fall :)






Inga kommentarer: