fredag 11 januari 2013

Tenta tenta, du gör mig tokig...
Men nu ska jag köra stenhårt för nästa fredag går jag på ledighet till i april! - eller ja, ledigt å ledigt...jag ska plugga en kurs på distans å börja jobba kvällar igen.
Annars så har jag idag hämtat ut Pronaxen å laddar inför morgondagens träningskonvent.
Jag tog ett foto på mig själv tidigare i veckan för att se skillnaden till sommaren men glömde bort det å rätt vare var då såg jag fotot dagen efter å hann tänks "men vad gör gravidfotona här?".... Jajja! Det kan bara bli bättre ;)
Å med tanke på det så gjorde jag å Gurra en tårta ikväll. Millie fyller ju 1/2 år idag haha.
För övrigt fick jag förfrågan om att ha hemkunskap med 6-7:an framöver. Jag skrattade å var tvungen att tacka nej för jag kan verkligen ingenting sånt även om jag gillar att laga mat här hemma. Undra om min gamla hemkunskapslärare också skulle skratta om hon visste det (hon jobbar för övrigt kvar men inte på heltid) då jag fick IG som slutbetyg....... Jag gillar inte att tacka nej till jobb å jag är glad över att folk tipsar om mig :) hahaha men där gick gränsen för vad jag klarar av ;p
Nu ska jag sova!!
God natt allesammans! :)





1 kommentar:

anette sa...

Hej Katarina !
Förvånad ????
Inte skulle jag skratta,jag tycks minnas att du var ganska duktig. Jag tror du skulle klara Hk:n med bravur.
Du kanske ändrar dig efter detta,jag kan faktiskt hjälpa dig.
Kram från Anette din gamla hk-lärare.