måndag 14 januari 2013

Den eviga väntan om svar är återigen här...
Dagen började med en härlig morgon följt av Liten & stor på eftermiddagen. Efter middagen skrev jag äntligen klart ett utkast inför sista tentan å då tänkte jag njuta resten av kvällen eftersom att Millsan somnade tidigt också. Men självklart ska det komma ett bakslag...
Mamma fick åka in igen för att se om det är lunginflammation igen eller... Nått är det uppenbarligen då hon fick åks ambulans... Så nu väntar jag på att Hans ska ringa.
Att ha sjuka föräldrar är ingen höjdare kan jag tala om. Visst är det så att ingen går säker från att få ett otrevligt samtal men efter snart 7 år med mammas cancer så mår man dåligt direkt man har ett mobilsvar. Mobilsvar är typ aldrig något positivt.
Usch.
Nu håller jag tummarna för fina mamma.
Ha en fin kväll allesammans!



Inga kommentarer: