onsdag 16 januari 2013

Tiden springer iväg å vi med den...
Igår testade jag åks skidor med mitt nya set ;) Jag åkte 2,5 km å gick nedför backarna för att jag är så höjd- och farträdd... Å det är först när man gör saker såhär som man har gjort förr som man känner hur otränad man är. Det känns inte klockrent i magen än heller tyvärr...
Vissa dagar känns allt så fantastiskt och enkelt å sen kan det vända på typ en sekund.
Millie har börjat trilskas med gröten på kvällarna å jag tänkte att det kanske blev för mycket mat för henne så idag ammade jag kl 15 å sen fick hon gröt kl 19.15... Men hon var lika arg för det. Jag fick i henne nästan hälften.
I vanliga fall har jag ammat både kl 15 å 17-18 för att tömma inför natten haha. Men ja, jag vet inte vad jag ska göra. Hon vill också mest bara dricks vatten men jag vill inte att hon ska dricka alltför mycket vatten, jag vet inte om det är bra eller dåligt? Nån som vet?
just nu ammar jag på morgonen vid 8-9-tiden å så får hon lunch vid kl 12 (matpuré) å sen ammar jag igen kl 15 å så som jag beskrev ovan så tänkte jag ge gröt kl 19 då... För att hon ska va hungrig... Hon gnäller aldrig om att hon är hungrig på kvällen där så jag vet inte hur man skulle ha gjort.
Nåja.
I övrigt lämnade jag Millie hemma med Gurra själv idag då jag drog på skolan själv, allt gick bra och det var skönt att få dra iväg själv en stund för att verkligen kunna fokusera på plugget.
Imorgon ska vi alla tre till Umeå. Jag ska ha sista redovisningen på denna kurs å sen behöver jag inte åka till Umeå förrän i april eftersom att jag ska läsa en kurs på distans :D
Sen ska vi till hjärtmottagningen med Millie för att kolla hur det ser ut nu... Hon har haft hosta rätt ofta sista tiden så det känns skönt att få kolla upp det igen.
Nåväl, nu ska jag sova för natten till idag blev så gott som sömnlös.
Ha en fin kväll allesammans!





Inga kommentarer: