lördag 12 januari 2013

Okej, min hk-lärare skulle visst inte skratta ;) - å bara för sakens skull så var jag tvungen att kolla slutbetyget igen för efter att jag skrev så blev jag lite tveksam...jag fick visst G men jag hade IG ett tag ;p
Tack Anette (hk-läraren såklart ;) för din fina kommentar :)
Idag har jag varit på badhusets träningskonvent å testat på både core och boxercise. Core är bra träning men min mage pallar det inte än. Den domnar när jag ligger på den å musklerna - finns de ens kvar?
Boxercise var riktigt kul! Å bra musik dessutom ;)
Foten kändes bra men nu har jag däremot ont igen men jag tyckte det var värt det ändå ;)
På eftermiddagen har jag skrivit mer på tentan å ikväll kom Linn förbi en sväng :)
Nu inväntar jag nästa besök av Marie ;)
Å så ska vi äta lite banankaka/tårta som vi gjorde igår. Gurra gjorde en muffinssmet som vi blandade ihop med lite banan å grädde. Sen in i ugnen i en rund form så det blev som en tårtbotten/banankaka å så lite sylt å lite grädde på den samt mandarinklyftor (i sånt där spad ;p) å banan på. Mums för mig som älskar banan!
Nu ska jag ta fram den ;)
Ha en fin kväll allesammans!





Inga kommentarer: