söndag 13 januari 2013

Ojojoj...inte visste jag att man kunde bli så här slut inte. Efter igår är kroppen helt slutkörd å tacka vet jag då Pronaxentabletterna. Utan dem vet jag inte hur min fot skulle klara av det här...förmodligen inte bra i alla fall...
Idag har det varit en seg dag. Lite plugg å då besök av Maria, Jon å Agnes.
Nu är Gurra å handlar medan jag sitter här å Millie springer i gåstolen. På tål om det så vet jag att Millie brukar vilja dra i blommorna när hon går förbi dem men det glömde jag bort för en sekund. Å vips så var krukan nere på golvet å det var jord överallt :p Så kan det gå!
På tal om något annat så ska bloggen snart få ett nytt utseende. Idag är det egentligen dags att ta bort alla julsaker men här får allt vara framme till nästa helg i alla fall ;)
Så även bloggen - allt följer ju samma tema - bara så att ni vet ;)
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: