tisdag 8 januari 2013

Tänk att huvudet kunde bli tungt av plugget direkt jag börjat. Jag trodde att man skulle vara van men efter ett tags semester från det så var det som att slå huvudet i en vägg att börja om igen. Alltså nu pratar vi bara om en semester på 2 veckor så undra hur det kommer att vara efter sommaren :p
Idag har jag å Millie gått en liten promenad med Gibson (Annas hund) å så har vi lekt :) Då jag inte har pluggat alltså.
För övrigt så har jag alltid tyckt att det ska synas i ett hem att det finns barn där men jag är redan frustrerad över alla leksaker som ligger framme om dagarna :p Jag stökar ihop allt varje gång hon ska sova för att pausa lite från kaoset ;) Men när hon är vaken så får hon ha allt framme jämt ;)
I afton så masade Millie snabbt bakåt - nu ska hon bara komma på hur man kommer sig framåt istället ;) Det går lite lite framåt ibland men det är marginellt än haha.
Ikväll prövade vi att ge Millie endast gröt å lite vatten så vi får se hur länge hon sover på det. Vi försöker ändra rutinerna lite så att jag ska kunna börja kvällsjobba igen om tre veckor!
Imorgon ska jag till läkaren med foten som sagt...den är värre idag efter promenaden så det blir bra att få se vad det kan vara.
Nu ska jag ta mig lite kvällsfika å fortsätta se på Svenska Hollywoodfruar ;)
Ha en fin kväll allesammans!



Inga kommentarer: