tisdag 22 januari 2013

Trott eller ej men jag har knappt öppnat iPaden sedan sist. Jag har haft fullt upp.
I lördags köpte vi ett nytt köksbord med stolar och sen har jag bytt gardiner och flyttat om lite.
I söndags fyllde mormor år så vi firade henne med mat hos morbror Björn. Mamma å Hans kunde inte komma då mamma inte är riktigt fräsch efter lung- och öroninflammationerna än...
Igår hade jag å Millie bara hunnit komma till Liten & stor innan Sara ringde å skulle bjuda på semlor här hemma så vi åkte hem igen. Även Linda kom förbi :)
Till middag byter sällskapet ut å Josefin kom! Det var ETT år sen vi hängde senast. Tiden bara springer iväg!!
Idag har jag å Millie hälsat på hos Sara å Sally. Vi gick på en promenad å sen fikande vi ;)
Ikväll började jag om att jobba på allvar på UG igen. Det var äggkastning... Drygt med städningen men kul när det höll på haha.
Nu blir det kvällsfika!
Sov gott allesammans! :)















Inga kommentarer: