måndag 7 januari 2013

Konstigt att man inte får fler kommentarer om förra inlägget men!!
Idag är det en ny dag med nya utmaningar ;)
Jag har pluggat idag under lillans sovstunder och lagat mat under hennes vakna stunder...ungefär så i alla fall.
Vi har också lekt såklart :)
Millie är en solstråle 99% av dygnens timmar tror jag. Det är skönt :)
Ikväll har jag kikat igenom lite gamla blogginlägg från 2010 å känner mig sjukt taggad för att träna men nu har jag ju haft problem med foten sedan före jul. Jag trodde att det skulle gå över snabbt då jag ibland får känningar i fotleden men nu har det bara eskalerat under julen å nu har jag svårt att gå... Så på onsdag har jag fått en läkartid få se... Hoppas att det inte är något allvarligt då skidorna äntligen är klara att användas!
För övrigt skar jag mig när jag rev morötter idag. Jag försökte behålls lugnet å ropa lite lugnt på Gurra som hade hand om Millie. Jag ville ju inte skrämma henne men jag hade typ räfflat bort en flik på pekfingret å jag höll på att svimma. Jag trodde att jag skulle förblöda. Som tur var så räckte det med ett litet plåster å jag har faktiskt vågat kika på det en gång också. Men det var värre än förlossningen.....
Nåja, nu ska jag ta och he mig i säng.
Millie sov natten till idag från 21-05!!!! Rekord både för henne å för mig!!! Jag fick sova nästan 6 timmar i sträck!!!! Tror ni att jag kunde somna om där vid 05 då? Nä.
Hoppas att hon sover lika länge i natt!! Även om hon inte fick i sig lika mycket mat innan sängdags ikväll.
Sov gott allesammans!

















Inga kommentarer: