söndag 16 september 2012

Världens finaste Millie :)
Idag har varit en lite jobbig dag. Jag håller på att bli tokig på att Millie inte vill ta flaskan. Det gör ont i mig då hon blir så ledsen. Men nu fick jag ett tips ikväll som jag ska testa här i veckan. Fungerar inte det så blir det nog mammaledighet för min del. Men vad gör man som mammaledig? Jag kommer verkligen att klättra på väggarna känner jag. Å på tal om att klättra på väggarna. Jag är så less på att mina fogar inte håller. Bäckenet gör ont idag efter att jag har putsat några fönster. Jag som hade tänkt gå en långpromenad!
I övrigt har vi haft en mysig dag. Millie sov till kl 6 (8 timmar) och sedan nästan 4 till efter att ha fått lite mat.
Ikväll har hon varit ledsen men nu har hon i alla fall somnat i sin säng få se :)
Själva sitter vi och ser på Beck.
Imorgon blir jag hemma. Kroppen å knoppen är tunga efter den psykiska påfrestelsen av att försöka locka Millsan till att äta. Söt är hon allt vår fina lilla tjej. Å hungrig ;) Jag ammade 1,5 timme här ikväll...
Sov gott allesammans!

1 kommentar:

moa sa...

såå fina bilder på eran lila tös =) vars äre ni bor riktigt, vi måst ju typ häls apå eller nåt =)