måndag 17 september 2012

Lördagens inlägg som aldrig publicerades

Just nu: Körslaget med en trött Millie.
Idag har vi nämligen varit en sväng till Skellefteå där jag äntligen hittade mig ett par lite snyggare skor, en kofta och ett par leggings.
Med min mage är det inte så lätt att hitta kläder kan jag lova. Jag hoppas att den ska bli mindre snart :)
Jag handlade också dessa armband (fast handlade jag inte bara ett - det är frågan? Hmm)
Och så fick Millie tre sprillans nya pyjamasar.

Nått måste ju barnbidraget också gå till?!
Efter all shopping så åkte vi vidare mot Boliden - till kusin Karin, farbror Max å faster Solveig. Där bjöds vi på mycket gott fika och mycket trevligt sällskap :D
Just ja, jag köpte även nå lösnaglar men de får ni se när de sitter på istället.
Nu ska jag käka upp dippen med lite chips från igår.
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: