söndag 23 september 2012


I helgen har dagarna för oss bestått av trötthet och höstpyssel.

Jag har gjort en kruka ute också men den är inte riktigt klar.
Den här känns inte heller klar...
Jag måste komma på vad jag ska göra med den.
Jag läste förresten ett mycket bra tips på Claras blogg angående rönnbär. Att man kan ju frysa in dem å dekorera med dem även till jul. Det tror jag att jag ska testa :)
Vi har haft en fantastiskt trevlig dag idag - det med besök från Bjurholm och familjen Lind. Som jag har längtat efter lite Bjurholmsfolk! Å va tiden går snabbt. Addis å Tobias har vuxit så enormt mycket sedan jag såg dem senast :)
Varför var resterande kort så suddiga?? Adeline fattas på denna bild!!! <3 familjen="familjen" fastnade...="fastnade..." i="i" lind="lind" men="men" p="p" resterande="resterande">I övrigt är det skola imorgon igen å jag undrar hur det ska gå ihop då Millie måste ha mat å jag ska ha redovisning. Det kommer att bli tufft men det får ju gå...
Nu ska jag hoppa i säng då Millie har haft en tendens att vilja äta mitt i natten igen de senaste nätterna. Så vi får väl se hur det blir i natt.
Förresten så skrattade Millie för första gången igår! De ni!! Och så pruttade hon med munnen om ni förstår hur jag menar haha! Hon "pruttade" flera gånger för att hon förstod äntligen hur man skulle göra! Inte dåligt ;)
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: