fredag 21 september 2012

Här har det varit fullt upp de senaste tre dagarna... I onsdags var det skola för min del och sedan stress iväg till hjärtmottagningen i Umeå där Millie skulle kolla hjärtat igen. Tyvärr var hjärtfelen kvar och det kan bli aktuellt med en operation senare (på det ena felet som visst heter ductus arteriosus) men inte förrän det märks på henne. Än så länge verkar hon inte må dåligt av det. Så det är ju bra i alla fall!
På kvällen myste vi med vår barbatjej i soffan:
Hon ser exakt ut som Gurra tycker jag haha.
Igår åkte Gurra till sthlm för första gången på flera månader vilket gjorde att jag å Millie fick klara oss själva för första gången typ. Nä  inte första gången men första gången jag skulle göra en massa saker så som att åka till Umeå å gå skola på dagen samt jobba på kvällen. Dagen flöt på bra men vi är trötta fortfarande både jag å Millie. Och Gurra, som kom hem först efter midnatt.
Själva lektionsplaneringen igår gick också bra. Jens trivdes under fallskärmen ;)
Eftersom att vi var tvungna att åka till Umeå idag också så passade vi på att sova en stund när vi kom hem då ändå Millie sov också.
Millie passade även på att slumra på sätet i bilen i morse. Med handen i munnen som vanligt. Jag tror att den håller på att växa fast i hennes mun snart ;p
Nu sover Millie för natten, skulle jag då gissa, och vi ser på lite tv innan vi också hoppar i säng.
Jag är inte riktigt kry heller. Förkylning tror jag? Men om jag är piggare imorgon så ska vi kanske åka till Lövånger en sväng - på skördemarknad. Vi får se hur vi mår som sagt.
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: