fredag 14 september 2012

Snart är det dags att göra höst här inne :) Typ i helgen borde jag göra något. Vi får se vad jag orkar med.
Jag hann inte ha de här gardinerna som jag har uppe nu särskilt länge. Typ 2 veckor ;p Jag var lite sen i år.
Igår var vi i alla fall i Umeå å Gurra å Millie hängde med. Gurra drog till sin vän Tomas medan jag å Millie satt på seminarium :) Sen promenerade vi ner på stan å käkade lunch på Wayne's. Efter det så åkte vi hemåt å Millie käkade kall ersättning i bilen. En hel portion (fast då blev hon hungrig hemma igen men...).
Igår kväll och idag stenvägrade hon att ta flaskan igen :/
Igår kväll åkte jag å Millie till Marie i skeå för att käka middag å se hockey på tv:n. Hon var hus- och hundvakt åt Linnea å Nisse som är utomlands så vi var i deras hus då alltså. Riktigt fint har de! Kändes bara lite sjukt att jag kom dit när de var borta då jag tänkt på att jag hade velat hälsa på dem flera gånger men aldrig fått tummen ur.
Idag har vi sovit. Jag å Millie sov till kl 10!! Ja alltså jag ammade kl 6 men i övrigt sov vi hela natten. Gurra jobbade idag så jag prövade att bada Millie själv vilket gick jättebra. Hon är så duktig!
Sen har vi myst i soffan å jag har stökat på och sorterat i garderoben lite. Jag hade nämligen hängt dit kläder som jag tänkte ta på mig efter förlossningen men tji fick jag. Jag är inte ens nära på att kunna få på mig dem ännu :/
Jajja, förhoppningsvis kan jag ta och plocka fram dem nån gång snart ändå!
Nu ser vi på film (fast jag hänger inte riktigt med) och myser i soffan. Jag käkade chips (sourcream & onion) och dipp (fresh island) för första gången på ett år. Å så en glas-coca cola till det. Mums!
Nu ska jag ta upp lillan som sprattlar på för fullt.
Ha en fin helg allesammans!

Inga kommentarer: