måndag 17 september 2012

Ingen skola idag. Så vad har jag gjort då? Joo, jag har badat Millie, strukit lite dukar och lagat mat :)
Millie fick även ett paket på posten:
Från Gurras arbetskompisar.
Inte dåligt!! Jag som har tänkt på sådana så länge :) Å blå var de också. Mycket fina!
I afton fick jag besök av juntabrudarna.
Tänk att det var i princip 1 år sedan vi startade juntan nu. Tiden går sjukt snabbt.
Så idag gjorde vi höstpyssel som förra året. I fjol gjorde vi kransar å i år gjorde vi hjärtan.
Linda, Sara å Sandra gjorde dessa hjärtan...
Jag gjorde det här ;)
Jag ville ha lite annorlunda men jag funderar på att göra ett litet hjärta i samma form som de hade gjort sen. Vi får se om jag ids. Jag har i alla fall sparat en ljung som ska få vara ute i en höstkruka :)
Och på tal om annat. Jag köpte ju lösnaglar i lördags som jag satt på mig samma kväll. Men eftersom att mina händer var i vattnet hela gårdagen då jag putsade fönstren så lossnade en å så en till osv. Så då drog jag loss alla - så nu är jag kortnaglad igen ;)
Jag köpte förresten en ny babysitter ikväll. Det var en här i Btk som la ut en annons på fejjan. 100 spänn! Å då har den flera olika lägen :) Nu ska min låtsassyrra få tillbaka sin - som måste tvättas eftersom att Zingo visst använde den som säng igår?!
Nu ser vi på Breaking news å jag ska försöka hitta mig något att fika då mackorna är slut. Mjukmackorna alltså. Vi åt visserligen lite kakor å glass med hemmagjord chokladsås när vi hade junta men...jag är lika hungrig ändå.
Kul förresten att jag har fått höra om flera som ska ha barn nu också :)
God natt allesammans!

Inga kommentarer: