söndag 9 september 2012

Idag är det lördag. Jippi! Det är skönt att vara ledig :) Vi har myst i sängen till kl 9 å sen har vi käkat frukost och sett på massor av inspelade Robinson-avsnitt igen. Jag råkade ju däremot läsa norran å se vem som vann...men jag säger inget till Gurra ;)
Idag ska jag dra till Ljusvattnet å Maria en sväng. Sen ikväll tänker jag äta på Ostens besökscenter om jag får med mig Gurra å Millsan ;)
Igår dammtorkade jag, pluggade å hade hand om Millie som mest sov?!
På kvällskvisten gick jag en promenad med Gibson (Annas hund) och Millie i barnvagnen. Det var härligt men fogarna for just när jag lämnade Gibson hemma hos sig. Så resten av kvällen var jag liggandes då det inte gick att röra på sig. Nu är det som vanligt igen :)
Millie låg i sitt babygym en sväng idag också - å där trivs hon bättre å bättre för varje gång ;D
Sen vare visst nån annan som hitta dit också...
..........................
Å vet ni? nått kom emellan när jag skrev så nu är det söndag kväll redan ;) Vi drog förresten på Västerbottensost besökscenter (f.d. Ostens hus) igår å käkade middag. Jag tog en trerätters :p Musselsoppa till förrätt - otroligt gott! (tog dock ingen bild ;p)
Fläskfilé å nå knyte till varmrätt ;)
Mycket gott!
Å så Västerbottensostparafait med bärsås till efterrätt:
Mums!!!!
Jag har aldrig smakat parafait förr men det var gott - i alla fall den här :)
Jag rekommenderar verkligen detta ställe! Kocken är otroligt begåvad ;)
Jajja.
Idag har jag varit ute å tagit en prommis med Millie å Gibson igen. Fogarna blir dock åt fanders :/ Hoppas att det ska bli bättre å bättre. Jag är så sugen på att träna hela tiden! Ungefär lika sugen som jag är på att trå en massa godis :p Igår kväll trådde jag lite... Men det var ju lördag ;)
I övrigt idag så har jag äntligen skurat! Det har jag inte gjort sen Millie föddes (8 veckor sen alltså)...å så ett tag före det. Hemska tider!
Nu ser vi på X-factor å jag ska snart ta mig nå kvällsfika ;)
Imorgon är det dags för en tripp till Umeå igen å eftersom att Millie vägrar ta flaskan igen så får de följa med...hoppas att det ger med sig snart!
 Ha en fin kväll allesammans!
ps. Min lilla Millie växer så det knakar.
Ds.

Inga kommentarer: