tisdag 18 september 2012

Ännu en dag hemma från Umeå. Skönt att få vara hemma men lite stressande att missa skolan också!
Istället för att vara i Umeå så har vi (jag och Millie) putsat några fler fönster. Okej Millie har mest tittat på, men hon är ju söt ändå ;)
Mamma å mormor har också varit här idag. De plockade alla svarta vinbär som vi inte har orkat plocka. Och så bjöd mamma på hemmagjord köttsoppa. Mums!
Ikväll har jag pluggat lite och försökt göra Millie nöjd. Hon är lite sugen på att mest sitta fast på mig eller Gurra just nu...i afton alltså... Men nu sover hon. Det lär bli en tidig amning då hon åt redan 20.15 nu... Fast hon somnade nyss...så vi får väl se...
Nu ska jag ta mig kvällsfika å se på Breaking news...eller se på det gör jag redan.
God natt allesammans!

Inga kommentarer: