tisdag 11 september 2012

Tisdag morgon å här sitter jag i min ensamhet i soffan å ser på ett avsnitt av "Uppdrag granskning" på datorn. Millie å Gurra sover fortfarande.
Vi ska åka till Umeå igen om en timme... Å jag känner mig inte alldeles fräsch idag. Ögonen mår inte bra :/
Igår var vi också till Umeå å det blev typ en heldag trots en timmes lektion.
Millie bajsade på väg ner å jag råkade hålla henne så att det for igenom alla kläder. Enda dagen jag inte hade packat extrakläder. MEN, hon var visst jättenöjd av att ligga naken i vagnen :)
Idag tar jag med mig extrakläder ändå ;)
Hon var lagomt trött efter eftermiddagsamningen igår:
Å grinade hemma då hon vaknade...stackarn! Å då tänkte ju jag att hon nog skulle sova länge i natt men kl 4 var hon vaken...visserligen la vi henne tidigt men...
Jag hade lovat mig själv att börja laga mer mat nu igen då hela sommaren har innehållit mycket färdig köpesmat eller att vi ätit hos andra.
Igår gjorde jag kassler i ugnen.
Riktigt mumsigt.
Jag älskar ananas!
Ikväll kanske jag går en sväng på UG å hälsar på. Jag saknar mina kollegor å alla ungdomar!!
Nu ska jag käka lite frukost.
Ha en fin dag allesammans! :)

Inga kommentarer: