onsdag 5 september 2012

Foto: M@lin Stenlund (fotomalinstenlund.blogspot.com)
Tiden går fort när man har roligt. Eller hur var det? I måndags började jag om skolan och med mig hade jag som sagt både Millie och Gurra. Dagen blev lite kaos då det inte gick så bra att amma i bilen och jag blev stressad...jag bröt ihop under några minuter där men sen återhämtade jag mig. Det hade varit en tidig morgon då Millie vaknade redan 03.55 eftersom att vi la henne tidigt så det gjorde också att jag var trött å sliten.
Igår däremot gick det bättre å jag hann ut å amma en sväng på rasten.
Idag har hon ätit från flaskan tre gånger fast inte hela måltider såklart. - Det siktar vi på under morgondagen istället :)
Jag har också varit på återkontroll idag å allt verkar vara läkt å normalt. Det känns ju helt fantastiskt bra tycker jag :)
I övrigt har jag pluggat, Gurra har jobbat å Millie har myst med sin snuttefilt, nysit å hostat bredvid mig i soffan. Hon är förkyld stackarn... Jag hoppas att hon inte får någon feber men än så länge verkar det vara lugnt.
Nu ska jag plugga vidare å se om Millie ska vara vaken eller sova. Hon verkar pigg...Gurra är just å byter blöja på henne...
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: