torsdag 2 februari 2012

Gården är översnöad men mysig
Först och främst så gick ultraljudet bra! Jag hade ju glömt att skriva det. Inget kön kunde fastställas men jag har en gissning själv men vi får se :) Jag råkar hur som helst säga "han" hela tiden. Som med ett djur ungefär haha. Det fastställdes i alla fall ett nytt BF-datum och det blev den 24/6. Spännande!
För övrigt så har de senaste dagarna bestått av plugg. Imorgon ska en uppgift vara inlämnad och helst innan lunch idag ska jag vara klar men jag ville ta en liten paus i alla fall.
Det är rätt kallt idag: -24. Men det har ju aldrig varit kallt i vinter så jag välkomnar kylan ;) Det var visserligen -28 då vi la oss igår kväll.
Men bilderna är inte tagna idag däremot...
Idag efter plugget så ska jag ta vaccination för influensan och sen ska jag till tandläkaren på samtal om hur man sköter små barns tänder. Jag vill ha all info jag kan om allt haha.
Ikväll ska jag på personalmöte och det ska bli intressant då chefen som skulle börjat jobba i måndags aldrig dök upp och det är hon som kallade till kvällens möte redan förra veckan och ingen (vad jag vet) har hört ifrån henne efter måndagen...konstigt och irriterad blir jag... Man kan faktiskt höra av sig på något sätt om man inte dyker upp på utsatt arbetstid...
Just ja, jag gjorde ju crepes i söndags som såg ut så här:
De var mycket goda och jag kommer definitivt att göra om dem :)
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: