lördag 28 januari 2012

Igår pluggade jag hela dagen lång och Gurra bjöd mig på en god lunch bestående av mormors hemlagade kött med ris, gelé och sallad.


Mums!
Till middag gjorde jag en lax- och potatissallad med en kall sås till. Mycket gott är det men inte lika gott var det att få denna plastring i munnen :/


Den kom från ruccolamixen och jag skickade ett mail till företaget med bilden få se haha!
Igår kväll jobbade jag och kom hem strax före 00.30 i natt så i morse sov vi ut, såg skidor, åt lunch och sen begav jag mig mot Brännfors och morbror Björn!
På vägen var det ett gäng renar och de stod inte bara på vägen som de brukar utan de låg å sov!!


Å sega upp var de också minsann! Hann dock inte få nå kort på när de fortfarande låg då det blev så långt avstånd med kameran i mobilen :/
Bilen (polon) är inne på upptining i garaget då den ska besiktas på onsdag... Jag jag pluggat lite med och nyss åt vi hamburgare till middag. Mums!
Nu ligger jag i kammarn och stirrar på denna lampa...


...som i hela mitt liv fått mig att bli sugen på Schwartzwaldstårta då den ser ut som en...mums IGEN!!!
Jag gillar verkligen tapeten här inne. Den är härligt grön...å då menar jag verkligen grön!!


Får se vad som händer ikväll...antingen blir det en hemmakväll eller så inte... Inget är bestämt ännu...
Ha en bra kväll allesammans!
Katta

Inga kommentarer: