tisdag 24 januari 2012

Vilken dag det blev!
Först så pluggade jag då en stund...sen drog jag på Edelvik å käkade lunch med Bella å Matte. Efter lunchen så gick jag hem och pluggade igen. Sedan har jag jobbat lite och vid 15.30-tiden kom jag på att jag ville städa undan julen och sagt och gjort så nu är den borta...
...fast en liten detalj är kvar...julgranen :p Gurra ville gärna ha kvar den ett tag till så jag flyttade den till sovrummet få se...
Anders kom på besök och hjälpte mig lite och sen kom även Josefin då och vi käkade middag och pratade ett tag innan Josefin skulle jobba och Anders skulle på jägarexamensträff.
Just ja - jag har tvättat två tvättar också. Hängt upp en. Och bara det är en utmaning med min kropp vill jag lova. Då man måste hänga över badkaret för att nå linorna.
Nu sitter jag i soffan och ska lägga ifrån mig datorn och se tv tills Gurra kommer hem :)
Förresten så spydde Zingo på julduken idag då jag börjat städa bort julen så det var ju bra att han gjorde det just idag då det ändå skulle bort :p
Nu är i alla fall Zingo nöjd igen och sitter på samma plats men på en annan duk.
Hoppas att han inte spyr igen...
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: