tisdag 17 januari 2012

Idag är det också en dag som består av tentaplugg. MEN! jag är naturligtvis också sjuk idag så jag orkade inte bege mig mot Umeå. Har ont i mina ben också...drygt.
Jag har förresten glömt att visa denna försenade födelsedagspresent som jag fick från Clara:
Den ska jag börja att läsa nu efter tentan imorgon. Den verkar vara riktigt bra.
Jag tror också att om jag mår bra imorgon så kommer jag att åka redan på morgonen för att gå på stan och hitta några kläder. Typ jeans. Det är inte så kul att klä sig när man är gravid tycker jag. Jag trodde hela tiden att jag skulle känna mig så fin och inte alls tjock men jo tjena. Jag tycker att det bara ser ut som en ölmage än så länge haha.
Ha en fin dag allesammans!

2 kommentarer:

Evve H sa...

Men gumman! du är ju såå fin:) och vänta bara tills den "riktiga" bebismagen kommer, då går det inte att ta miste på!:P
Du kan ju köpa vanliga kläder (i alla fall toppar) men det måste vara lite längre varianter!:P byxor är ju omöjligt att hitta fina när man är gravid tycker jag men jag kör ju oftast med strumpbrallor eller dylikt:P

Måste ses snart gumman, saknar dig! puss å kram

Mli sa...

Men så himla kul att du är gravid gumman! Grattis! Jag har lite gravidkläder du kan få prova om du vill, sköna jeans, gravidläggings, t-shirts och lite sånt. Det är ju inte gratis med gravidkläder tyvärr och dom används ju inte så länge :P