tisdag 24 januari 2012


Idag skiner solen på snön utanför fönstret (typ som det gjorde förra vintern då bilden är tagen :) och här sitter jag inomhus, nyvaken och har nyss ätit frukost. Nu ska jag plugga i en timme innan jag gör mig klar för lunch på Edelvik med Bella och sedan blir det fortsatt plugg till middagen då Josefin och Anders kommer på middag. Nu lät det konstigt men Anders (min bror) bjöd in sig själv då han ska på jägarexamen och jag bjöd in Josefin då hon ändå ska jobba...så de kommer inte direkt tillsammans haha.
Igår blev det en lång dag och när jag väl kom hem kunde jag inte somna heller utan började ordna i mitt register så jag kunde se hur mycket jag sålt för den här månaden och så vidare. Jag måste lägga in en växel till där känner jag...
Men nu ska jag fortsätta plugga så ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: