söndag 15 januari 2012

De senaste dagarna har bestått av tentaplugg och jobb.
I fredags tog jag det bara lugnt förutom att det blev en sväng till stan. Igår var det personaldag med fritidsgården på Boda Borg, bowlingkompaniet och sedan pizza och sällskapsspel på kvällen. Riktigt trevligt hade vi förutom att jag förlorade i allt. Vinsten för mig var att jag klarade att göra det mesta på Boda borg trots min onda kropp.
Idag har jag varit hos Emeli tillsammans med Anna en sväng och sen så har jag ätit och nu spelar jag Bingolotto. Efter det så hade jag tänkt dra mig ut i skidspåret en sväng få se...
Jag kom på att jag aldrig visat vad jag fått i julklapp så jag tänkte visa det nu:
Jag fick en massa böcker -  nästan alla från Gurra...
Ett smycke av Clara och Peter som ska vara bra för gravida...eller för bebisen hehe. Det ger av ett ljud som lugnar bebisen sen då den är ute för att den känner igen ljudet :) Det är snyggt också!
Bestick av mamma och Hans...eller alltså skedar som jag behövde bara :)
Två filmer av Gurra...
Två fina ljus av Lars å Issa...
Vi fick gemensamt två stora tomtar från mamma och Hans...
Och jag fick en fin liten tomte från Gurras mamma.
En lampa fick jag också...av mamma och Hans...den matchar en annan jag har redan :)
Tofflor fick jag från Lena :)
Den här är till filuren i magen från mamma och Hans...
Förutom allt detta så fick jag också presentkort på HM av Gurra + pengar från mormor och Gurras mamma. Jag förstår inte hur det kunde bli så här många julklappar? Jag måste ha varit VÄLDIGT snäll under 2011 ;)
Nu är snart Bingolotto redan slut så jag ska göra mig redo för skidturen.
Ha en toppenkväll allesammans!

Inga kommentarer: