söndag 22 januari 2012

Först och främst så gick tentan i onsdags skitdåligt...
I övrigt har jag varit i Umeå alla dagar utom fredag då kusin Karin kom på besök :) Och på kvällen firade vi mormor hemma hos mamma...inte Karin då för hon är kusin på min pappas sida :p
Vi åt trerätters hos mamma. Det var mumsigt!!
Igår åkte jag och Gurra ner till Umeå, checkade in på hotell comfort winn och drog sedan iväg till Peter å Clara där det bjöds på mat å spel. Mycket trevligt. Senare åkte jag å Gurra iväg på Scharinska och såg på Mogg! Det var lite känt folk där också men jag å Gurra tog det så lugnt så vi kom just innan de började och drog direkt efteråt. Det blev en kebabtallrik för mig och en kebabrulle till Gurra som nattmat.....inte så nyttigt men nödvändigt :)
I morse sov vi ut å sen åt vi massa frukost innan vi checkade ut för att bege oss hemåt. Man får stanna till kl 18 på söndagar men vi ville hem... Marie åkte med också då hon var med Anna å Caje igår...
Gurra skulle in till stan så jag följde med Marie hem å kom hem för 2 timmar sen...
Har käkat en sen middag å nu ska vi faktiskt gå i säng - tro det eller ej. Men imorgon är det en lång dag med Umeå och skola till kl 16 å sen personalhandledning på kvällen så är inte hemma förrän vid 21.30...å åker 5.45 imorgon bitti :/
Så sov gott allesammans!
Katta

Inga kommentarer: