tisdag 10 januari 2012




Först och främst undrar jag varför alla tar bort julen så tidigt? Är det ingen som dansar ut granen å krossar pepparkakshusen på tjugondag Knut längre? Jag vill minnas några sådana dagar hos Björklunds i Bursiljum i mina yngre år...
Idag har jag gjort en massa nödvändiga saker...jag har matat Empans katt, fyllt i och lämnat in lönepapper efter viket förra veckan. Jag har också ringt och sagt upp min prenumeration på bingolotto, sagt upp mitt TV4 premiumabonnemang (Marie - du kan titta i en månad till :p), försökt byta fackförbund från Kommunal till Lärarförbundet...men det var minsann inte lätt!! Jag måste ringa imorgon igen för att få allt klart... Jag har pluggat lite, jobbat lite, sökt studiestödet för denna termin samt skaffat gravidförsäkring. Jag har alltså gjort en massa bra saker...
Nu ligger jag i soffan efter lite kvällsfika och tar igen mig... Snart blir det sängen för imorgon ska jag plugga rejält mycket... och så ska jag till tandläkaren...
Ha en fin kväll allesammans!
Katta

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Jag kastade ut julen dirr efter nyår!
Orka kolla på tomtar när han redan var här för flera veckor sedan!