onsdag 11 januari 2012

Idag är det en lugn dag då jag försov mig i morse. Grr. Jag som hade planerat att hinna med så mycket med plugg å jobb.
Jag har nyss intagit en god lunch. Måste nog sno en till annanas dock. De var sååå goda. Jag är sugen på hotellfrukost nu. Jag som inte brukar vara impad av det ens. Jag tänkte kolla om hotell i Umeå nästa helg för jag orkar inte köra hem efter konserten vi ska på. Och eftersom att vi inte har varit något till Stockholm i år (eller hösten 11') så borde jag få unna mig det hehe.
Jag ska till tandläkaren nu på eftermiddagen också och för att fortsätta med mitt insparande av pengar som blir dragna från kontot varje månad så tänker jag ifrågasätta varför jag fått betala 100 kr/månaden hela 2011 då de skulle sänka avgiften för mig...
Jag ringde också lärarförbundet igen å det var ju inga problem. Jäkla Kommunal som ska svamla. Ååh. Men nu är det ordnat i alla fall. Nu ska jag bara skriva under nå papper så slipper jag Kommunals sura miner. Tack för det. Hoppas att de ändrar på sig för det är så viktigt med bra fackförbund.
Jag behöver verkligen plugga nu!!! Jag har haft dålig disciplin idag! Men igår läste jag mycket å i förrgår...
Ikväll kanske vi åker till Gurras farbror med en snöslunga...så fullt upp!
Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer: