lördag 11 februari 2012

Bläää. Sedan i onsdags har jag legat och varit sjuk. Först en rejäl sväng av magsjuka som tur var gick över fort men som förde med sig feber och förkylning som håller i sig än. Inte febern men förkylningen. Jag som hade sett fram emot en skiddag idag men istället har jag varit inne och lyckats packa i diskmaskinen...det är typ vad jag har orkat med...
Nu ska jag vila en stund igen innan jag bestämmer mig för vad vi ska äta till middag få se.
Ha en toppenhelg allesammans!

1 kommentar:

elin sa...

tack snälla du.
om än jag rent instinktivt motsätter mig bffkritik så kan jag inte annat än att heja på dig som tar upp såna saker! rätt ska vara rätt.
förhoppningsvis räds jag inte längre att skriva en rad eller två om nåt jag tycker är orätt. Kommer nåt mer i min väg så hoppas jag att jag iaf gör så lite som att yppa några ord. men först ska jag se till att knipa sista ordet gällande det ovan. jag ser det lite som en tävling, det här :)

men du, rackarns vad du har otur med sjukdom. förkyld hit och dit, feber och magsjuka.
tänk att du bara vägrar vara sjuk, att det inte finns på världskartan. så gör jag, och jag är frisk som en nötkärna!