fredag 17 februari 2012

Idag blir nog en toppendag hoppas jag! Först och främst har jag suttit och planerat i någon timme men nu tog det stopp så då passar det bra med en paus. Pausen ska bestå av en titt på marknaden få se om det är något att kika på eller inte. Jag har ju naturligtvis åkt på värsta hostan nu å igår kväll tyckte Gurra att jag lät jättedålig. Det skar riktigt mycket i halsen men nu har det gått över och det håller på att lossna så jag är glad för det! Dock orkar jag inte promenera ner till byn ens idag utan jag tar bilen ner för att orka promenera på marknaden utan att få fetaste hostattacken. Jag får i alla fall sällskap av Maria och Agnes men jag ska undvika att vara nära dem hehe.
Väl hemma igen så har jag tänkt laga en magnifiiiik trerätters middag till Gurra. Eller jaja, magnifik å magnifik...vi får väl se hur det blir med den saken men jag ska i alla fall försöka laga något nytt å gott.
Solen lyser och nu ska jag klä på mig å göra mig i ordning.
Ha en toppendag allesammans!

2 kommentarer:

emmeli sa...

Du e så klok du katta. Jag vet hur det är tyvarr här jag varit med om detta förut..men vad gör man inte för kärleken liksom? Man är ju rätt dumfast på ett bra sätt..ta hand om din fina mage nu..ser den har blivit så fin nu!!!:)

emmeli sa...

Du e så klok du katta. Jag vet hur det är tyvarr här jag varit med om detta förut..men vad gör man inte för kärleken liksom? Man är ju rätt dumfast på ett bra sätt..ta hand om din fina mage nu..ser den har blivit så fin nu!!!:)