söndag 12 februari 2012

Fortfarande är snoret tungt i näsan och förkylningsnäsa är mitt framtida namn tror jag. Med tanke på hur röd jag är runt omkring näsan så...
Jag har ju förresten glömt skriva om att "blå huset" - gamla Statoil + hyreshus har rivits och där ska nu mejeriet göra en utbyggnad. Min mormor har bott i huset i 15 år och jag i 1 år.
Jag har gjort om bilden lite men den kommer som original härifrån
Mormor bodde där uppe där jag gjort en grön ring medan jag bodde i en etta just där grävskopan och den röda ringen är. Det känns såklart lite tråkigt att det rivs men bättre det än att det ska förfalla som det höll på att göra...
Jajja, nog om det.
Idag har jag varit till Marie å hälsat på hos hennes föräldrar i Andersvattnet. Vi åkte skoter ner till sjön där vi satt och fikade, solade och blev eldröksförgiftade haha. Det var mycket trevligt!! :)
Däremot har jag varit helt slut sedan jag kom hem därifrån så förutom att laga middag så har det inte hänt mycket. Jag och Gurra spelade lite bowlng och tennis på Wii innan vi bänkade oss framför olika tv-program... Nu ser vi på Wallander och kanske att det blir lite kvällsfika på det också. Vi får väl se.
Imorgon ska jag åter på prakiken och hoppas att jag orkar mer än jag gjort idag :)
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: