onsdag 22 februari 2012

Jädra förkylning! Varför kan den aldrig hålla sig borta från mig?
Just nu har jag så otroligt ont i halsen så usch ändå.
Jag har suttit här i soffan i över tre timmar utan att röra på mig. Jag är helt slut.
Men oj så kul det är på praktiken! Tänk om man kunde få jobba där minsann!
Jag har ju för övrigt glömt berätta att vi var och hälsade på pappa i söndags. Det har inte hänt på säkert fem år...det gick bra och han var nykter. Det var roligt!
Jag bjuder på ett kort där vi alla ser lite smått konstiga ut men. Haha. Det är förresten bror Anders som tar kortet.
Jag har pluggat en stund nyss så nu ska jag lägga mig ner och se lite tv istället. Kanske dricka lite mer te få se om halsontet vill släppa någon gång.
Bloggens layout känns bara....blahaa...men jag orkar inte engagera mig om det mer just nu.
Ha en fin kväll allesamans!

Inga kommentarer: