tisdag 14 februari 2012

Hemma hos oss finns det många katter. Bara två levande men desto fler av andra typer. Som den här till exempel:
Både jag och Gurra älskar ju katter så det passar oss alldeles ypperligt!!
Efter dagens praktik möttes jag trots mitt svala intresse av en liten alla hjärtansdagpresent...
Två trisslottor utan vinst...kanske var det årets brist på godis (ni vet de röda geléhjärtana med socker på som är så goda) som gjorde att jag fick detta istället? Jag har ju godisförbud så Gurra vågade nog inte köpa åt sig själv heller hehe.
Det blir semla till kvällsfika - inte dagen till ära på så sätt men vi gillar semlor och jag har inte hunnit baka några ännu så Gurra tog tillfället i akt och inhandlade två stycken.
Jag hann med en sväng på Järn och färg efter praktikens slut idag och har bestämt mig för två tapeter som ska få komma upp på några väggar här hemma...
En liten smygtitt bara...resten kommer senare nån gång ;)
Nu ska jag faktiskt vila för det blir en tidig kväll ikväll då jag sov så dåligt i natt.
Imorgon kanske det kommer en lien magbild om ni har tur.
Förresten så har Amanda blivit mamma ikväll. Och hennes Krille pappa såklart... Fantastiskt kul för dem! :)
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: