lördag 4 februari 2012

Tänkte bara snabbt uppdatera om att gårdagen spenderades med att skriva en inlämningsuppgift och sedan personalmöte på kvällen.
Idag drog jag inte till skolan utan åkte med Gurra till Skeå och efter hans ärende så kollade vi runt efter datorer...jag hittade ingen och blev skitsur...men till slut så!! På Expert såg jag min dröm. Det blev en Acer (vet inte mer spcifikt namnet haha) med 13.3 tums skärm...den ser ut som en Macbook Air... Jag är riktigt nöjd och jag skriver från den nu. Har int fixat in så mycket bilder så det får vänta till imorgon...
Nu ska jag sova men imorgon blir det skeå igen för att fixa naglarna och håret!
Ikväll har jag förresten jobbat och jag hade anordnat tårtbakartävling med ungdomarna...det var kul! ...och gott!
För övrigt är det -34 grader ikväll...lite väl kallt om ni frågar mig.
Näe, nu sängen...
God natt allesammans!

Inga kommentarer: