söndag 5 februari 2012

God morgon allesammans!
Eller kanske god dag...
Just nu sitter jag och ser på Nyhetsmorgon och bara tar det lugnt...jag har myst ner mig under täcket i soffan och tänker stanna här heeeela dagen typ. Det är fortfarande kallt ute men inte alls som det var i fredags och igår.
Igår var jag in till stan och fixade naglarna:

Det blev vårinspirerat och jag är sååå nöjd. Detta är för övrigt bara mina egna naglar så det känns toppen. Jag gjorde dem väldigt korta då jag ska ut på vfu i fyra veckor och så hade en av mina naglar gått av så det blev bra med denna längd. Och så är det lättare att skriva på datorn med kortare naglar.
Det är strålande vackert ute när det är så här kallt i alla fall...det är mysigt. Jag längtar efter att få åka ut på en skotertur och fika i snön...
Jag har för övrigt glömt skriva att bebisen rörde på sig så kraftigt i tisdags eller om det var i onsdags? så att jag kände det utanpå magen... För övrigt känns det inte mycket rörelser alls...men det kommer väl så småningom :)
Igår var vi också förbi på Kläppen och åt en massa god mat och hade trevligt. Michael var hemma från Charmonix och hade besök av Stina, Jenny och Magnus. Även Peter, Clara, Tobias och Lena var hemma. Först käkade vi tacogratäng som Peter å Clara fixat. Sedan smörgåstårta som Stina gjort från grunden. Sist men inte minst så åt vi en gräddtårta som jag å Gurra hade gjort...inte från grunden utan vi hade botten...tryckte på lite vaniljvisp, banan, jordgubbssylt med kiwi, banan och grädde ovanpå. Mycket gott var alla maträtter. MMMMUUUUMS! Glömde dock ta kort under kvällen...
Nu ska jag pilla lite mer med datorn...som för övrigt ser ut så här:

Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: