måndag 6 februari 2012

Igår slog vi till stort och käkade potatisgratäng och fläskfilé. Mycket gott blev det!!
Första dagen på praktiken gjord och hur härligt som helst var det!
Riktigt kul att få komma igång med att jobba igen. Bara lite tråkigt att ryggen värker desto mer nu även om jag tog det ovanligt lugnt...får se om det beror på otränad kropp (skulle gissa det!!) eller om det fortsätter......
Väl hemma igen så bjöd Gurra på pannkaka (ja den man har i ugnen heter ju pannkaka - de andra är ju plättar) och jag hade sedan ett långt telefonsamtal med Maria - min f.d. kollega. Mycket trevligt!
Sedan har jag suttit i soffan, betalat räkningar och gjort en budget.
Frågan som kom fram var; hur kan jag ha 250 kr kvar på kontot då jag borde ha 0?
Det är som att 250 kr bara kommit in på kontot utan att ha redovisats ungefär...
Jajja! Det är väl bara att tacka och ta emot!
Nu måste jag snart fika och så ska jag lägga mig ner så att ryggen får sträckas ut lite.
Ha en fin kväll allesammans!
Psst...headern är inte riktigt klar än...
Tjingeling!

Inga kommentarer: