onsdag 15 februari 2012

Ibland önskar jag att jag vore det minsta intresserad av att inhandla barngrejer och sånt inför att barnet kommer men jag har verkligen än så länge noll intresse för det. Jag har suttit och kollat på IKEA i afton då jag måste inhandla en säng
IKEA
för att avvänja katterna från att vara där och då passade jag även på att kolla andra nödvändigheter. Eftersom att jag inte har något intresse för det så tycker jag i princip inte om något alls. Jag tror att jag har blivit lite anti allt sånt sen jag blev gravid och förhoppningsvis vänder det innan bebisen kommer så att jag har inhandlat resten av de nödvändiga sakerna.
Hur som haver så hade jag lovat att lägga ut lite magbilder. Det roliga är att min senaste bild är tagen i början av v.9...trodde vi haha.
Det var ju visst bara i vecka 6 om det stämmer som de tror... Men jag var oerhört svullen vet jag. Men om man jämför med dagens kort så ser jag inte så svullen ut däremot haha.
Jag bjuder på två nakenbilder också...Varning för byxmärken...
Jag har även fått utslag på magen...
Och nu har jag inget mer att skriva om...dagen har varit som de andra dagarna. Trevlig!! :)
Ha en fin kväll allesammans!

3 kommentarer:

Västerbottensbloggen sa...

Vad fin mage, Katta!! Kram runt den!

Evelina H sa...

Oj vilken fin mage gumman!:) saknar dig!

Mli sa...

Men gomagen, så fin :D Åh nu saknar jag det nästan litegrann :) Har du pratat med Gurra om bilbarnstolen? :)