söndag 28 december 2008

Julkul.

Ja nu har det hunnit vara Julafton och det blev lite annorlunda i år mot för vad det brukar vara.
Morbror Björn var nämligen sjuk, så vi kunde inte fira i Brännfors som vi gjort hela livet.

Vi drog till farfar på förmiddagen och umgicks med kusinerna, pappa och farbröderna.
Det var riktigt trevligt. Åt också lite julmat som frukost ;)

Efter besöket hos farfar så drog vi till mamma och Hans, där vi blev kvar till 21.30-tiden.
Det var jag, mina bröder, mamma o Hans, mormor, Annika, Martin o Helena som var där.
Det var trevligt.

Jag fick bla. en mjukisdress, en Skelleftering, örhängen, kattböcker, träningsvideos, träningsredskap, en sjal, ett spel, pengar osv. Man kan inte bli mer nöjd tror jag! :)

Efter mamma o Hans så drog jag till Sara i Brännfors och hängde där en stund innan jag for och hämtade Gurra och vi for till mormors lägenhet och bytte julklappar där.

Vi har bott hos mormor till igår kväll då vi sov o Brännfors för nu är Björn frisk igen :)



Juldagen då.
Jo, den började med öldrickande tillsammans med Marie i mormors lägenhet.
Sedan for Marie till Empan och jag satt med Gurra och spelade Guitar Hero tills jag också drog till Empan. Sedan kom Sara och då drog vi till mormors lägenhet och sedan ut på Värdshuset (Anna - Det är inget VÄRLDShus...haha).

Det hände väl inte så mycket där.
Jag träffade trevligt folk, men inget speciellt...ja kanske att en person fick fara till akuten och sy ett sår på handen efter han råkat bli knuffad in i en fönsterruta...DET var riktigt roligt!
Synd bara att jag inte SÅG när det hände.............


Igår gick vi en tväris på stan, men det var så mycket folk där...
Sedan var vi i Åbyn och jag flög en radiostyrd helikopter med Michael...det var SKITSKOJ!
Det var Gurra som hade köpt en till dem...men INGEN till mig hahaha...det tycker jag var elakt...så mycket som jag älskar sådant där. Men jag fick ju pröva den i alla fall ;)

Drog sedan till Marcus där Maria, Rille, Carina, Christer, Gunnar, Manke och Matte var.
Kanske glömde någon? Malin var där ett tag också :P
Jag o Maria spelade Colin McRae...jag VANN alla gånger...
Det var lite nyare version än det vi har hemma men jag har ju tränat mycket ;)

Hämtade upp Gurra där vid 02-tiden och så for vi till Brännfors och sov.

Jag är kvar i Brännfors och nu ska jag gå och käka frukost, för snart ska vi in till Skeå och jag ska göra gelénaglar hos Ullis o Magnus :)

Kanske att man ska svänga in på CK o se Kevin, Robin o Alice, eller vad säger du Anna?? :P

Ha en trevlig dag och Gott Nytt År om vi inte hörs!!

Inga kommentarer: