torsdag 4 december 2008

Frustrerad.

Ja varför ska man måsta vara så fruktansvärt frustrerad hela tiden?
Jag tror jag blir galen.
Jag hetsar upp mig över saker och jag skulle kunna slå sönder något.
Det är väl hormonerna haha!

Idag är jag i alla fall ledig och det är jag glad över, men jag kan ändå inte göra annat än att tänka på om jag ska få vara ledig i jul eller måsta sitta själv på jobbet och inte ha en endaste själ att prata med...eller möjligtvis kanske jag kan samtala med spökena som befinner sig på jobbet.

Oj, nu var det typ 2 timmar sedan jag skrev det där för jag hamnade mitt uppe i massa telefonsamtal och diskning m.m, men nu är jag tillbaka igen...och nu är jag på bättre humör haha!

Undra om jag ska slå in sista julklapparna snart eller.
Jag slog in några saker igår också.
Jag har inte köpt något dyrt detta år för jag är pank.
Men det är ju tanken som räknas.
Visst??
Jag har i alla fall slagit in typ 12 julklappar hittills.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, som vanligt.
Jag är en riktigt lugn person...haha...kanske spela lite tv-spel.
Nu är jag och Gurra inne i en Colin Mcrae-period igen.
Det är så himla skoj.
Men det är nästan för enkelt att spela mot Gurra för jag vinner varje gång.
Eller ja, på alla år så har han väl kanske vunnit 3 gånger...

Jag ringde till min bror idag och frågade om vi inte kunde umgås på kvällen före julafton och spela tv-spel eller vanliga sällskapsspel, vi syskon...men det ville han nog inte...han svarade inte ens på frågan. Jajja, vi får väl se hur det blir men det skulle ju vara skoj att hitta på nått någon gång.


Nu ska jag sluta skriva för annars orkar INGEN läsa mina inlägg...

PS.Lämna spår någon gång så man vet om någon läser...detta är ju inte som blogg.se där man kan se att ett visst antal har läst...............fast å andra sidan så bryr jag mig ju inte om någon läser för jag vet ju att Anna och Marie läser haha! DS (nostalgitripp till brevtiden)

Hej hopp - Gummipropp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag kommenterar nu.
Men allt det du skrev idag har du ju redan berättat för mig i telefon, eftersom jag var en av dom som uppehöll dig i telefon dom där två timmarna. ;)
Vi ses imorrn!