måndag 22 december 2008

Futsal.

I helgen var vi i Btk.
På Fredagen var jag med Anna och Tina.

Jag klev upp rätt tidigt på Lördag för att dra på fotbollsträningen.
Sedan drog jag till Brännfors och gjorde mig klar inför julbordet i Ljusvattnet med Gurras familj.
Det var trevligt!



På Lördagskvällen var jag med Anna en liten stund och även Empan.
Sedan drog jag till Brännfors och la mig.
Skulle upp 06.00 på Söndagsmorgonen för att dra på Futsalcup i tältet på Morön.


Det gick inte så bra för mig att spela men jag hoppas att jag hinner spela in mig lite mer här i vinter...




Drog hem igår efter en pizza på pizzerian i Btk.
Jag somnade i bilen hem och låg i soffan resten av kvällen och såg slutet på "Reine och Mimmi i fjällen" och sedan "Heartbreak Hotel". Trevligt med svenska filmer!



Idag har jag jobbat och varit runt två personer som hade feber.
Hoppas att jag inte blir sjuuuk igen!



Imorgon blir det som sagt också jobb inne i Bjurholm.

Nu ser jag på Cheaters och ska lägga i en tvätt.
Gurra har varit duktig och dammsugat så jag slapp göra det! :)
Nu ska jag he på tvätten!


God Jul och Gott Nytt År om vi ej hörs något innan julen!!

Inga kommentarer: