torsdag 18 december 2008

Glömsk.

Jag är så senil så det är synd om mig tycker jag.
Jag orkar inte vara så glömsk, men jag kan inte göra något åt det.
Gurra skulle posta julkorten idag och då hittade jag inte ett endaste kort och förstod inte var jag hade kunnat lägga dom. Det slutade med att Gurra kollade i skåpet i köket där vi har gamla julkort och batterier, tejp m.m...DÄR låg dom.
Förmodligen tyckte jag att det var smart att lägga dom där när jag la dom där, men inte nu!
Sedan så hade jag borta Gurras bilnyckel men hade mina aningar om att den nog var i väskan...och det var den! Dessutom har jag haft borta husnyckeln hela veckan och så letade jag i väskan men hittade den inte där...då tog jag på mig jackan för att känna i fickorna, men ingen nyckel där inte. Dock hittade jag lite mynt som har farit in i fodret men varken jag eller Gurra fattar var de har farit in.
Helt plötsligt när jag skulle ge upp med jackan och sätta mig i soffan så låg husnyckeln där...så den måste ju ha varit i väskan.

Jag har fortfarande borta lite saker. Bla. överföringskabeln till datorn som hör till mobilen. SKIT också. Sedan har jag ju i alla fall haft en nyckelknippa och min gamla mobil borta jättelänge.
Men mobilen fungerar ju ändå inte och jag saknar inte någon nyckel direkt.

Imorgon drar vi till Burträsk och jag ska till Empan imorgon kväll och på Lördag blir det fotbollsträning och sedan julbord. På Söndag är det fotbollscup...Futsal...måste lära mig reglerna!!!

Jaja, jag orkar inte göra till texten den här gången...
Tänkte däremot att jag skulle ladda upp lite bilder från huset.
Tyvärr är det taget med min nya mobil och jag fattar inte ens hur man sätter på blixten haha!
Nåja, det får duga.

Ha en trevlig kväll och helg imorgon allesammans!

































Inga kommentarer: