måndag 8 december 2008

Jul jul, röööda jul.

Jag älskar allt som är rött just nu.
Bara för att det närmar sig julen mer och mer.

Jag ligger hemma med förkylning OCH feber.
Jag som verkligen trodde att jag hade klarat mig ifrån detta men då kom ett bakslag.

Måste även ta och ringa till han från Bjurfors som också ska på möte i Lycksele på Onsdag.
Jag ska dit och representera LIF. Aaahh, det kan bli intressant.
Såg väl inte så ljust ut när jag läste de andra motionerna som handlar om liknande saker.
Men men, man får hoppas på att det går bra i alla fall.

Har i alla fall snart fått ihop alla julklappar, utom en...som aldrig verkar vilja komma hem i brevlådan. Måste ringa och fråga var den kan ha stannat...

-------------------

Trots allt negativt som händer så känner jag mig ändå rätt positiv.
I alla fall mestadels av tiden...och det är ju bra!

Det är full fart i veckan så jag hinner inte vara sjuk nå mer.
Jag måste helt enkelt vara frisk imorgon för jag ska träffa min andra chef som jag aldrig har träffat, och så ska jag starta ett nytt konto på banken också.
----------------------------------

Ikväll ska jag äta glass...det bara är så.
Synd bara att jag inte känner någon smak :S
-------------

Jag räknade på hur många julkort som ska skickas.
Jag får inte ner det till mindre än 40 st, men men...

Nu ska jag göra något vettigt...kanske ringa han från Bjurfors.

Hej och hå.

1 kommentar:

Jess sa...

Utmärkelse i min blogg, ta en kik, du finns med där :)