torsdag 4 december 2008

Flänn.

Haha, jag började just flänna när jag såg ett inslag från nyhetsmorgon då en som hette Gösta, vann 12 miljoner kr i Juni detta år...haha, känslorna bara flödade...han verkade vara så himla snäll och jag hoppas att han och frugan får ett bra liv! hahaha.
Jag sökte för att hitta ett Jakt och Fiske-program men hittade det där...

Nåja, nu ska jag sluta flänna och laga mat så det är klart när Gurra kommer hem om en stund.

Glöm inte att läsa inlägget nedanför som jag skrev förr idag !!

Hej hej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lämnar spår :)

Anonym sa...

Hejsan Katta. Tack för stödet, och ja, det är otrivin jag har använt, så det ska bli spännande att se hur det ska gå efter 15 års missbruk av nässprayen haha.. :) Tack, och detsamma du, och snygg blogg med! =) Ha det bra kramar Lisa