onsdag 24 oktober 2012

Sovmorgon blev det idag! Ja alltså om man inte räknar med alla amningsstunder såklart...men jag å Millie låg kvar i sängen tills klockan slog 11.00!!
Väl uppe så har förkylningen eskalerat ännu mer efter gårdagens danspass...så vi har bara myst på idag. Jag har hunnit plugga lite lite...men i övrigt har vi inte gjort ett dugg.
Nu ikväll har jag lindat foten igen då överansträngningen från igår blev påtaglig. Jag fattar inte att jag blir överansträng i fotleden och benhinnorna så lätt. De är INTE skönt kan jag lova. Tur att det går över hela tiden efter att jag har vilat.
Eftersom att jag sitter vid datorn för en gångs skull och inte använder appen så tänkte jag bjuda på lite bilder...
Först från mitt födelsedagsfirande:


Sen från några kvällar här hemma:

Aja, två kvällar i alla fall ;p
Nu ska vi hoppa i säng.
Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Jag hade också problem med att få ont i fotlederna när jag tränade i somras. En kompis menade att det hade med graviditeten att göra, att hormonerna mjukar upp alla leder i kroppen och att detta gör dem känsligare. Det kan ta ett tag innan de är stabila igen. Nu har jag inga problem längre så håll ut, det blir bättre!