söndag 21 oktober 2012

Förkylning förkylning - försvinn!
Jag tror inte att jag har varit riktigt förkyld sedan innan jag blev gravid - dvs över ett år sen. Nu är jag dock det. Men ingen feber.
Millie är också förkyld men håller humöret uppe trots rosslande hals och snor som rinner :)
I helgen har vi tagit det lugnt här hemma. Igår kom Linn på besök och idag vilar vi oss i form. Jag hade tänkt att vi skulle hälsa på min farfar men jag vill inte åka dit och snora. Han är ju ändå 90 år så en förkylning är kanske inte det roligaste...
Just ja - vi var på barnloppis en sväng igår - jag, Maria och Millie. Där hittade vi en lära-gå-vagn, några mössor och nya favvoleksaken - ett flyttbart gym. Men det som är bra är att det gamla gymmet blev desto roligare då man kan variera och vara i båda ;)
Nu ska vi vila igen efter våfflor till frukost/lunch :)
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: