tisdag 30 oktober 2012

Men alltså! Just när man tycker att man är så gott som frisk från förkylningen så åker man på feber och en oerhört ond hals!! Igår var det. Idag är jag feberfri och har betydligt mindre ont i halsen men är helt slut.
Tacka vet jag kaffe!
Igår myste vi på här hemma. Förutom hemtentaskrivandet förstås...som inte alls går särskilt bra tyvärr. Jag som alltid brukar vara klar i förväg har knappt skrivit något än :/
Millie har fått börja ha en kanin som snutte istället för snuttefilten så att hon inte kväver sig själv - hoppas jag :)
För övrigt har jag bestämt mig för att äta mindre mat och det har gått bra i tre dagar i alla fall ;) eftersom att jag nu inte kan träna då jag är förkyld så finns det ju inte något annat sätt att göra för att gå ner i vikt...
Nåja.
Idag har vi också myst på här hemma med hemtenta... Millie har haft en vägra-sova-dag igen vilket är lite jobbigt men :p
Nu ska vi strax käka lite middag få se.
Ha en fin kväll allesammans!

1 kommentar:

moa sa...

katta, vi måste typ träffas snart =)