måndag 8 oktober 2012

Åh vilken härlig dag vi har haft!
Först så sov vi till kl 9 förutom en amning kl 6...
Sen så badade vi Millie och Gurra jobbade. Jag pluggade lite och gjorde mig sedan i ordning då tanken var att vi skulle åka på Liten & stor på församlingshemmet men fick istället oväntat besök! Jo minsann. Robert hörde av sig då han passerade Burträsk och jag bjöd på makaroner och korv + fika ;) Robert gick i min klass på gymnasiet för er som inte vet vem han är. Och när vi pratas vid i telefon så kan jag skratta oavbrutet i flera timmar (inte för att vi pratar i flera timmar men :p). Jag har verkligen saknat att vi inte har setts på flera år! Det var riktigt trevligt :)
Och sen kom Millies faster Lena på snabbvisit - det var också trevligt! :D
Efter det så drog jag och Millie till Sara en sväng innan middagen.
Väl hemma igen så åt vi, jag gav Millie mat och packade sedan en badpåse.
För då var det dags för veckans vattengympa. Eller vattencore. Det är riktigt kul :)
Nu ska vi fika lite och sen blir det sängen för imorgon är det Umeå som gäller igen.
Ja bjuder på en bild från igår kväll då Millie myste på pappa Gurras mage.
God natt allesammans!

Inga kommentarer: